سیاسیون

غذایی به نامFoie Gras به معنی جگر چرب غذای تجملی و گران قیمتی است که منشاء آن فرانسه است و در رستورانهایی چون مک دونالد و کی اف سی سرو می شود.

برای تهیه این غذا مرغابی و غازها را مجبور می کنند مقدار زیادی چربی بخورند تا بیش از اندازه چاق شوند و به بیماری جگر چرب مبتلا شوند.

رجوع به ادامه مطلب ....



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 19:26
سامان ساعدی

پیونگ یانگ، کره شمالی _ خبرگزاری KCNA کره شمالی از آمادگی صدها هزار نفری ارتش این کشور برای جنگ احتمالی با آمریکا خبر داد.

به گزارش کردپرس و به نقل از CNN، این خبرگزاری از تجهیز نیروهای ارتش کره شمالی به تجهیزات جنگ اتمی خبر داد.

این خبرگزاری مانور نظامی اخیر آمریکا و کره جنوبی را آمادگی برای حمله نظامی به کشور دانست.

مانور سالانه آمریکا و کره جنوبی با حضور 2500 نیروی نظامی آمریکا و نیروهای کره جنوبی در حال حاضر در مرز کره شمالی و جنوبی برگزار می شود.

کیم جونگ اون رهبر جدید کره شمالی در دیدار نیروهای ارتش این کشور به آنها دستور داد جواب محکمی به حملات دشمن بدهند.

سالهاست جامعه بین المللی مشغول گفتگو با کره شمالی بر سر برنامه های هسته ای این کشور است.

آخرین مورد آن گفتگوی این کشور با آمریکا در جمعه گذشته بود که بدون نتیجه پایان یافت.



           
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 19:23
سامان ساعدی

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی «اصغر فرهادی» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان امسال شد.

این اولین باری است که یک فیلم ایرانی برنده این جایزه می‌شود، ایران تنها یک بار، آن هم در سال 1997 میلادی برای فیلم «بچه‌های آسمان» ساخته «مجید مجیدی» توانست در این بخش از جوایز اسکار نامزد شود.

اصغر فرهادی کارگردان فیلم، جایزه خود را از ساندرا بولاک دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان این دوره از رقابت‌های اسکار شد و «اصغر فرهادی»، کارگردان و نویسنده این فیلم به همراه دخترش «سارینا» و دیگر عوامل فیلم برای گرفتن جایزه بروی سن رفت.

 

«اصغر فرهادی» هنگام دریافت این جایزه ضمن تشکر از حضار گفت: این جایزه را در حالی دریافت می‌کنم که همه جا در میان سیاستمداران صحبت از جنگ، خشنونت و نامهربانی است، ایران با آن فرهنگ درخشان، غنی و کهن خود که در زیر گرد و غبار سنگین سیاست مدفون شده، با شما حرف می‌زند.
!!!!!!!!!!!!!!!



           
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 19:18
سامان ساعدی

دبیرخانه هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال نام 6 نفر از متخلفان را اعلام و از افراد حقیقی و حقوقی درخواست کرد در صورت شکایت به این دبیرخانه مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیرخانه هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران اعلام کرد دعاوی و شکایات افراد حقیقی و حقوقی از مهدی ماندگاری، حسن صبوری معروف به سروش، سعید کاظمی، هاشم قلیچی، مهدی ملک پور و ابراهیم میثاقی به جمع بندی رسیده و آماده ارائه به مراجع ذیصلاح برای رسیدگی است.
 
این دبیرخانه از کلیه افراد حقیقی و حقوقی دعوت کرده در صورتی که شکایت یا گزارش جدیدی در مورد تخلفات این افراد دارند هرچه سریع‌تر مطالب خود را به دبیرخانه هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ارائه کنند.



           
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 19:15
سامان ساعدی

دو هفته پیش تهیه کننده و مجری برنامه 90 در آغاز این برنامه تلویزیونی به مخاطبان خود اعلام کرد در برنامه هفته بعد خود موضوع برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال را به صورت ویژه بررسی خواهد کرد و با دعوت از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال برنامه‌های مورد نظر آنها را درباره مدیریت فوتبال ایران جویا خواهد شد تا مردم با برنامه‌های نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال آشنا شوند

رجوع به ادامه مطلب ....

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 19:13
سامان ساعدی

به گزارش واحد مرکزی خبر ،سردار سرتیپ باقری در حاشیه همایش تخصصی دفاع سایبری در دانشگاه عالی دفاع ملی در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه فضای سایبری، نیروهای بسیجی بسیار توانمندی فعالیت می کنند که می توانند به خوبی در مقابل حملات سایبری دفاع کنند و با عوامل بازدارندگی به گونه ای پاسخ دهند تا هیچ قدرتی جرأت حمله سایبری نداشته باشد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بخش آفندی در فضای سایبر به دنبال سیاست های تخریبی نیست گفت: با توان برتر نرم افزاری دانشمندان ایران، تا کنون پاسخ های مناسبی به حملات سایبری داده شده و وجود این دانشمندان نقطه قوت ایران است.

سردار باقری با بیان اینکه حملات سایبری دولت، مردم و خانواده ها را در ابعاد گوناگون هدف قرار می دهد افزود: به همین منظور باید امنیت در این حوزه به حداکثر برسد زیرا دشمن از این ابزار برای تهدید علیه کشورمان استفاده می کند بنابراین طبیعی است که ما نیز در این حوزه هر تهدیدی را با تهدید محکم پاسخ دهیم و فعالیت دانشمندان ما در حوزه سایبری، بازدارندگی در برابر حملات سایبری است.

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا نیز اخیراً اعلام کرده است که نیروهای زمینی این کشور را کاهش خواهد داد و تمرکز بیشتری بر فضای سایبر به ویژه علیه ایران و برخی کشورهای دیگر خواهد داشت، به همین منظور جمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به اینکه تحقق برنامه پنجم را بر اساس توسعه الکترونیک تعریف کرده است در فضای سایبری، امنیت کاربران را به حداکثر خواهد رساند.



           
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 15:55
omid

سایت بی بی سی فارسی در تازه ترین مطلبش از جنیفر لوپز به عنوان ابزار جدید برای تحریم علیه ایران نام برد. حال ماجرا از چه قرار است؟

خبر به نقل از بی بی سی فارسی:

"اتحاد علیه ایران هسته‌ای" که یک گروه فشار آمریکایی است، تبلیغات خود علیه شرکت ایتالیایی فیات را به دلیل همکاری تجاری با ایران شدت بخشیده و از جنیفر لوپز، هنرپیشه و خواننده آمریکایی خواسته تا از بازی در فیلم‌های تبلیغاتی این شرکت خودداری کند.

این گروه که علیه ایران و برنامه هسته‌ای آن فعالیت می‌کند، می‌گوید شرکت ایوِکو، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه فیات، کامیون‌هایی را به ایران می‌فروشد که از آن برای "حمل‌ونقل موشک‌های بالیستیک و اعدام‌های خشونت‌بار در ملا عام" استفاده می‌کند."


 

این اتفاق نهایت ذلالت دولت آمریکا و "اتحاد علیه ایران هسته ای" را نشان می دهد. اگر این گروه قدرت داشت و می توانست تحریم ها علیه ایران را به شرکت فیات تحمیل کند؛ چه نیازی احساس بود که به سراغ "جنیفر لوپز" بازیگر معلوم الحال! هالیوودی برود؟

اما در پایان توصیه ای می کنیم به شرکت محترم فیات، اگر بر فرض، یک در هزار، خدای نکرده، زبانمان لال، گوش شیطان کر، "خانم لوپز" ناز کردند و دیگر در فیلم های تبلیغاتی شما به ایفای نقش نپرداختند نگران نباشید. تا آنجایی که ما اطلاع داریم سینمای هالیوود از این دست بازیگرانی که عده ای احمق چشمشان به اندام آنها دوخته شده است کم ندارد. شما میتوانید برای تبلیغات از آنها استفاده کنید. شاید هم با قیمتی مناسب تر!



           
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 15:27
omid

شبكه چهار سيما در اقدامي عجيب عضو رسمی و مبلغ فرقه گنابادی را به اين شبكه دعوت كرد.

 در کمال تعجب حسین ابوالحسن تنهایی عضو رسمی و از فعالان فرقه صوفیه گنابادی در ساعت 24 نیمه شب یکشنبه در شبكه چهار تلویزیون حاضر و به تبلیغ تصوف پرداخت.

گفتنی است وی به همراه دکتر شهرام پازوکی و مصطفی آزمایش از فعلان جدی فرقه محسوب می شوند و روابط بسیار نزدیکی با قطب سکولار فرقه دارند.احتمالا نفوذ برخی عناصر فرقه در صدا وسیما باعت دعوت از وی شده است.



           
دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 12:53
سامان ساعدی

روز يك شنبه مورخ يازده دي ماه 90 دادگاه فائزه هاشمي تشكيل شد

درصورت دريافت اطلاعات جديد با خبر خواهيد شد

 



           
دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, :: 22:23
سامان ساعدی

فراماسونری عمده تعلیمات خود را از مصر باستان فرا گرفته است

1 - نقوشنقوش اهرام-مجسمه های ابوالهول و نوشته های هیروگلیف

2-دعا های فراماسونها مملو از عبارات مصری است که در زمان فراعنع استفاده میشد برای نمونه: ( معت نب من آو معت ب آ =بزرگ است روح فراماسونری)

3- نماد چشم جهان بین که به صورت یک هرم و چشم در بالای آن است این نماد یکی از خدایان مصر باستان بود



منتظرمان باشید......



           
دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, :: 13:27
سامان ساعدی

به نظر افراد مختلف سینما ارسلان قاسمی مینواند با انتخاب های درست در عرصه بازیگری به آینده ای درخشان دست یابد

او تا به اینجا نقش های خود را در سریال هایی مانند در چشم باد و هوش سیاه و ... به خوبی بازی کرده است ولی نمیدانم با چه معیاری پیشنهاد سیروس مقدم را مبنی بر بازی در سریال تا ثریا پذیرفته است؟؟

نقشی که بیش تر مخاطبان و نقادان عرصه فیلم به آن اعتراض داشته اند

واقعا کجای نقش به سن ارسلان میخورد؟

به نظر من عرصه ی فیلم ایران رو به تباهی است که کارگردانانی بزرگ مانند سیروس مقدم چنین سوتی هایی میدهند

ما طرفداران ارسلان عزیز  به او پیشنهاد میکنم انتخاب های دقیق تری بکند و منتظر جبران این کار نامناسب با انجام نقشی عالی خواهیم بود ....



           
دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, :: 12:59
سامان ساعدی

درباره وبلاگ


سیاستی بی دروغ و فرهنگی شفاف
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سیاسیون و آدرس 30ya30yoon.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 189
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 198713
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



javahermarket